onsdag 11 mars 2015

Gött å finn


Jag  är verkligen sjövild sen tävlingen, det va så roligt :) Hur som helst så är vi anmälda till tävlingen på hemmaplan i april. Det blir LB och LA igen, behöver jag säga att jag är taggad? ;)

Igår och idag har jag passat på att motionera rödtotten innan jobbet. Jag börjar 9.30 nu för tiden, eftersom jag jobbar 80%, så det är ganska skönt att "göra bort det" innan jobbet ibland. Idag blev det tömkörning och Valle skötte sej utmärkt. Inget bus och brall ens när han skulle galoppera ("Gaaaaa-lopp" betyder "buuuuu-sa" på Vallespråk ibland). Det blev en del småjoggande bakom honom så jag va ganska trött i benen redan när jag kom till jobbet. En liten misskalkylering med tanke på att jag visste sen innan att jag skulle dela ut post på fem olika distrikt idag. Fem timmar senare, när jag burit dubbla gratistidningar upp för 1 miljard trappor, kändes benen som gelé och ena lårmuskeln krampade.
Men men, "Posten måst ju fram"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar