torsdag 5 februari 2015

Psykbryt


Valleplutt för ett tag sen. Som sagt, måste verkligen ta bilder! Verkar som att ju äldre man blir desto sämre blir man på att dokumentera exakt allt.

Jag är så sjukt taggad på att ta tag i mitt liv nu! Jag skulle verkligen vilja starta och driva ett eget företag. Så sjukt kul. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska göra i mitt företag. Kanske driva nån form av onlineridsportbutik? Tillverka egendesignade små prylar och sälja? Måla tavlor och skriva böcker? Ååå. Måste verkligen grunna på det, rätt vad det är kommer superidén.. Har köpt tidningen 101 idéer som hjälp på traven ;)

Idag bokade jag en timmes tvättstugeridning i lilla ridhuset. Valle va riktigt rolig i början av passet, pigg, framåt och trevlig. Sen va det lite som att luften gick ur oss båda, jag tappade fokus och Valle halkade tillbaka till sin bekväma form. Man kan inte va på topp alla dagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar